گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

بیو گرافی سوفیالورن

 

سوفیا لورن

 

سوفیا لورن طبیعی ترین خوشگل

                                            

 

در نظرسنجی که توسط یک سایت اینترنتی به عمل آمده سوفیا لورن، هنرپیشه پرسابقه ایتالیایی، بسیاری از رقبای جوانتر خود را کنار زده و در سن ۷۱ سالگی از لحاظ زیبایی طبیعی به عنوان زیباترین شخص جهان انتخاب شده است.

سوفیا لورن که برنده جایزه اسکار است می گوید رمز زیبایی او عشق به زندگی و خوردن اسپاگتی است.

اما راز دیگر جوان ماندن وی حمام گرفتن با روغن زیتون است. رازی که از دوره رومی های باستانی به جای مانده است.

سوفیا لورن مسن ترین زنی است که" پیرلی" تقویم معروف ایتالیایی به عنوان مدل از او استفاده کرده است.

حتی سراسقف جنوا، زمانی گفته بود که اگرچه واتیکان با همتا سازی مخالف است ولی ممکن است در مورد سوفیا لورن استثنا قائل شود.

در نظر سنجی مورد بحث اینترنتی، مقام دوم را جورج کلونی، هنرپیشه سینما به دست آورده است و شارلوت چرچ خواننده بریتانیایی مقام سوم را حائز شده است.

کاترین زیتا جونز، جانی دپ و کیت وینسلت از دیگر کسانی هستند که نامشان در فهرست ۱۰ نفر اول دیده می شود

 

***

بیوگرافی سوفیا لورن

                                                 

او هنرپیشه ای است که از سمبل زیبایی بودن به هنرپیشه برنده اسکار رسیده است. برنده ملکه زیبایی و متولد رم است. در پانزده سالگی توسط یک تهیه کننده سینما به نام کارلو پونتی (Carlo Ponti) که بعدها همسرش می شود کشف میشود. گرچه فیلمهای اولیه او چندان قابل توجه نبود، اما در سن بیست سالگی وی به ستاره سینما مبدل شده بود. فیلم هالیودی قابل توجه وی جهنمی های غربی در لباس تنگ صورتی (Western Heller in Pink Tights ) در سال 1960 نام دارد. سپس او به ایتالیا بازمیگردد و در افسانه مهم جنگی ویتوریو دسیکا با نام دو زن ایفای نقش میکند و اولین اسکارش در سال 1961 را نیز به واسطه همین فیلم دریافت میکند. دسیکا در چند کمدی معمولی دیگرش نیز از سوفیا لورن جهت بازی نقش مقابل مارچللو ماستریانی استفاده میکند. فیلمهایی چون دیروز، امروز و فردا و ازدواج به سبک ایتالیایی که در سال 1964 برایش دومین اسکار را به ارمغان میاورد.

لورن آزادانه بین اروپا و هالیود سفر میکند و در سال 1991 جایزه افتخاری اسکار را کسب میکند. فیلمهای طلای ناپل(Gold of Naples)، خانه قایقی (Houseboat)، ارکید سیاه (The Black Orchid)، السید (El Cid)، کنتسی از هنگ کنگ (A Countess from Hong Kong ) و روز مخصوص (Special Day) از جمله فیلمهای مطرح وی میباشد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد