گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

شهاب حسینی اول مجری بعد بازیگر

 

 Shahab Hoseini متولد 1352 در تهران است. متاهل ودانشجوی انصرافی روانشناسی دانشگاه تهران است

شهاب حسینی فعالیت خود را از گویندگی در رادیو آغاز کرد و اولین بار با مجموعه اکسیژن ودر نقش مجری در سال 77 پا به عرصه تلویزیون گذاشت.

مجموعه جوان و موفق اکسیژن باعث شد شهاب حسینی به یک مجری موفق تبدیل شود بطوری که در سال 78 ضمن مجری گری در مجموعه دوم اکسیژن در برنامه های رنگ صبح ,برپا برپا , با شما و آفتابگردان مجریگری کرد.

ظاهر جذاب و رابطه خودمانی که شهاب حسینی با بیننده برقرار می کندباعث شدخیلی زود یکی از چهره های جذاب تلویزیونی شود

سال 79 سال عجیبی برای این مجری تلویزیون بود بازی در سریال موفق و پر ستاره پس از باران که یکی از موفق ترین سریالهای این چند سال اخیر از نظر جلب مخاطب بود و بازی در فیلم رخساره آن هم در نقش اول مرد در کنار میترا حجار باعث شد خیلی زود همگان سابقه مجریگری او رافراموش کنند و او را بعنوان یک بازیگر بشناسند.او در همین سال آخرین تجربه مجری گری خود را در ویژه برنامه عید فطر تجربه کرد.

شهاب حسینی سال 80 را در تلویزیون سپری کرد .بازی در 2 اپیزود سریال همسفر و بازی در مجموعه پلیس جوان باعث شد وی به یک بازیگر محبوب در تلویزیون باشد.

بازی کم نقص او در پلیس جوان باعث شد وی خیلی زود محبوب کارگردانهای سینما شود هر چند که این مجموعه از نظر محتوا سریال بسیار ضعیفی بود اما از نظر بازی بازیگران یک سریال درجه یک بود.

بازی در سه فیلم سینمائی در سال 81 بیانگر همین واقعیت است.آدمکها و این زن حرف نمی زند و بالاخره بازی در فیلم کاملا زنانهء تهمینه میلانی واکنش پنجم.

شهاب حسینی در واکنش پنجم میلانی در نقش وحید مثل سایر بازیگران مرد این فیلم حق حرف زدن ندارد.در فیلمی که تنها زنها و حاجی(جمشید هاشم پور)حق حرف زدن دارند شهاب حسینی با اینکه در بیشتر صحنه ها حضور دارد اما اندازه 2 دقیقه هم دیالوگ ندارد.                                      

هرچند در این سریال صدای گرم و زیبای شهاب حسینی کمتر شنیده می شود اما اوبدون کلام هم در نقش خود خوب ظاهر می شود.

 شمعی در باد پوران درخشنده ـ الهه زیگورات به کارگردانی رحمان رضائی و نیز زهر عسل ابراهیم شیبانی آخرین کارهای شهاب حسینی مجری بازیگر عرصه تلویزیون و سینماست.

گذشته و حال این بازیگر بسیار عجیب و در تاریخ سینمای ایران کم نظیر است هر چند که در چند سال اخیر تغییر عرصه از بازیگری به مجری گری سابقه دارد اما ترقی از مجری گری به بازیگری آن هم تبدیل شدن به یک بازیگر طراز اول در سینما ( که با توجه به قیمت قراردادها و نوع فیلمهائی که او بازی می کند یک ادعای کاملا منطقی است)در این مدت محدود بسیار کم سابقه است.

و یک سوال  همچنان باقی است : آیا شهاب حسینی با توجه به شهرت خود در سینما باز هم به عرصه مجریگری باز خواهد گشت و یا مانند چند سال اخیر با توجه به لذت سینما تمایلی به بازگشت ندارد؟

 

فیلمشناسی وی به شرح زیر است

اکسیژن (سری اول، مجری، 1377)رنگ صبح (مجری، 1378)برپا - برپا (مجری، 1378)با شما (مجری، 1378)آفتابگردان (مجری، 1378)اکسیژن (سری دوم، مجری، 1378)ویژه برنامه عید فطر (مجری، 1379)پس از باران (مجموعه، سعید سلطانی، 1379)رخساره (امیر قویدل، 1379)همسفر (مجموعه تلویزیونی، در دو اپیزود، 1380)پلیس جوان (مجموعه، سروش مقدم، 1380)آدمکها (علی قوی تن، 1381)واکنش پنجم (تهمینه میلانی، 1381)این زن حرف نمی زند (احمد امینی، 1381)الهه زیگورات(رحمان رضائی۱۳۸۲)شمعی در باد(پوران درخشنده۱۳۸۲)زهرعسل(ابراهیم شیبانی-۱۳۸۲)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد