گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

لیلا حاتمی سوپر استار ایرانی

لیلا حاتمی در خانواده ای کاملا هنری و در سال 1351 متولد شد.پدر وی مرحوم علی حاتمی کارگردان فقید ایران و مادرش رزی خوشکام بازیگر زمان قبل از انقلاب است.
همین خانواده هنری باعث  شد لیلا خیلی زود و در سن  3 سالگی برای اولین بار در مقابل دوربین حاضر شود اولین تجربه او بازی در سریال سلطان صاحبقران در سال 54 بود پس از آن در سریالهای طلاق(56)وهزاردستان(58)وزیر گنبد کبود(61) ایفای نقش کند.وی اولین فیلم سینمائی خود را در سال62 ودر سن 11 سالگی با بازی در کمال الملگ تجربه کرد پس از آن به یک وقفه  8 ساله در سال70 در فیلم سینمائی دلشدگان ایفای نقش کرد.


خانم حاتمی جزو معدود هنرپیشگان ایرانی است که دارای تحصیلات عالیه است.وی دارای فوق دیپلم برق از دانشگاه پلی تکنیک سوئیس است و دو سال نیز در فرانسه در رشته ادبیات مدرن فرانسه تحصیل کرده است.


اما نقطه عطف برای زندگی وی بازی در فیلم لیلا بود.فیلم لیلا لیلا حاتمی را نه تنها در ایران بلکه در دتیا به شهرت رساند.معروفیت بین المللی لیلا باعث شد چهره لیلا در فیلم لیلا در اکثر سایتهای سینمائی دنیا به نمایش در آید و همچنان نقد آن ادامه دارد.اما جنبه مهمتر فیلم لیلا برای لیلا حاتمی ازدواج وی در این فیلم با نقش مقابل خود علی مصفا بود.اتفاقی که خانم حاتمی همیشه از آن به خوبی یاد می کند.

شیدا (77)میکس(78)وآب و آتش(79)از دیگر کارهای وی است که البته هرگز نتوانست محبوبیت لیلا را کسب کند.
حاتمی بعد از 18 سال بار دیگر به تلویزیون آمد و این بار بعنوان یک بازیگر مطرح در سریال کیف انگلیسی (79)ایفای نقش کرد
ایستگاه متروک .مربای شیرین و ارتفاع پست از دیگر کارهای وی است که در پر کارترین سال هنری خود سال 80 درآنها ایفای نقش کرده است.
معصومیت و زیبائی چهره او به همراه بازی با احساس و بچه گانهء اش باعث تبدیل شدن او به یکی از سوپر استارهای ایران شده است
.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد