گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

درباره بازیگران (مهناز افشار )

مهناز افشار شهرت بر اساس شباهت

Mahnaz Afshar متولد 1356 در تهران است.اولین تجربه او بازی درمجموعه تلویزیونی گمشده در سال 76 بود. مهناز افشار با بازی در شور عشق به اوج شهرت سینمائی رسید.او در این فیلم در کنار بهرام رادان ایفای نقش کرد.شور عشق که در سال 78 اکران شد یک فیلم کاملا درام بود .این فیلم موفق شد! اولین زرشک بلورین منتقدان سینما را کسب کند(زرشک بلورین به بدترین فیلم هر سال اهدا می شود)اما این باعث نشد مهناز افشار معروف و محبوب نشود. چون محبوبیت او نه به بازی او و نه به نوع فیلمهایش بر می گردد بلکه شباهت بی مانندش به فائقه آتشین(گوگوش)بازیگر و خواننده محبوب سالهای پیش ایران باعث شد او گزینه اول انتخاب کارگردانهای علاقه مند به فیلم فارسی باشد.

خانم افشار پیش از شور عشق در فیلمهای دوستان و شیرهای جوان نیز ایفای نقش کرده بود.

هر چند به عقیده بیشتر اهالی سینما مهناز افشار به خاطر ظاهر خود محبوب و معروف شده است اما بازی در فیلم خاکستری را باید نقطه عطف زندگی بازیگری او دانست

در سال 79 و در خاکستری او در کنار بزرگانی همچون افسانه بایگان محمدرضاشریفی نیا و در کنار رامبد شکرابی ، ایفاگر نقش اصلی فیلم بود .فیلمی که سالها به علت موضوع آن در توقیف بود .موضوع خاکستری درباره دختر دانشجوی شهرستانی است که در تهران مشغول تحصیل است.او در ماجرائی عشقی گرفتار پسری می شود که علی رغم قول ازدواجی که به او داده از ازدواج با اومنصرف می شود.موضوعی که باعث توقیف این فیلم شد پرداختن به مقوله دانشجویان شهرستانی و فساد موجود در رابطه دختر و پسرهای دانشجوست که در خاکستری مدعی آن شده است.خاکستری بالاخره با سانسور اکران شد.

مهناز افشار در سال 80 با فیلم نگین و در سال 81 در فیلم شیاد ایفای نقش کرد .

او که به تازگی پدر خود را از دست داده است بازی در فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان در کنار محمد گلزار و امین حیائی و بازی در فیلم علی عبدالعلی زاده به نام سیزده گربه روی شیروانی در کنار محمد گلزار و محمد شریفی نیا  و نیز  زهر عسل را در کنار محمد گلزار و شهاب حسینی را امسال در فهرست دارد.

برای دیدن عکسهای مهناز افشار اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد