گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

گالری عکس ایرانی | گالری عکس خارجی

جدید ترین عکس های ایرانی و خارجی

درباره jenifer lopez

jenifer lopez بازیگر خواننده موفق

jenifer lopez اولین کار جدی خود را با نمایش My Family و در سال ۱۹۹۵ با کارگردانی Gregory Nava آغاز کرد.

حضور lopez بعنوان dancer (رقاص) در سریال کمدی In Living Color و نیز حضور موفق او در موزیک ویدئوهای Puff Daddy و Janet Jackson (خواهر مایکل جکسن) باعث شد lopez خیلی سریع پیشرفت کند.

فیلم Selena اولین تجربه lopez بعنوان بازیگر نقش اول بود.لوپز پیش از Selena در سال ۹۶ در کمدی Jack و در فیلم گنگستری Blood and Wine ایفای نقش کرده بود.

jenifer lopez در Bronx به دنیا آمد. والدین او دارای نژاد Puerto Ricanبودند.لوپز دارای بازی تقریبا منحصر به فردی است و از این نظر همیشه مورد تحسین کارگردانهاست.

در سال ۹۸ لوپز در محبوبترین نقش خود بازی در کنار George Clooney در فیلم Out of Sight را تجربه کرد.کارگردان این فیلم Steven Soderbergh بود.

 jenifer lopez از نظر گرفتن دستمزد درصدر بازیگران زن لاتین در هالیوود قرار دارد.هر چند که بازی بی مانند او در نقش سکسی اش غوغای زیادی به پا کرد.

lopez در همان سال یک راه جدید کسب در آمد یعنی استفاده از صدای منحصر به فردش را پیدا کرد. اولین تجربه وی در این زمینه در فیلم معروف Antz در سال ۹۸ بود.

او با بازی در فیلم هیجان انگیز The Cell در سال ۲۰۰۰ به موفقیت بیشتر رسید

وی سپس در کنار Matthew McConaughey بازی در کمدی رمانتیک The Wedding Planner را تجربه کرد

فعالیت هنری وی مدام بین خوانندگی و بازیگری در رفت و آمد است.او سپس بازی در فیلم رمانتیک و هیجان انگیز Angel Eyes را تجربه کرد.

بازی در درام Enough به کارگردانی Michael Apted و فیلم کمدی و رمانتیک Maid In Manhattan کارهای لوپز در سال ۲۰۰۲ بود.

در موفقیت کارهای سینمائی jenifer lopez تاثیر خوانندگی و dance/Latin pop circuit بودن او غیر قابل انکار است.

اما اتفاق عجیبی در دسامبر ۱۹۹۹ برای لوپز روی داد.مجادله او و Sean "Puffy" در کلوب شبانه Manhattan که باعث تعقیب و گریز با سرعت بالا بین این دو شد و در نهایت هر دو توسط پلیس دستگیر شدند.و لوپز ۱۴ ساعت در حبس بود.

لوپز  در  ژوئیه ۲۰۰۲ تنها دو ماه پس از جدائی از  همسر دومش و در آستانه ۳۳ سالگی با بن افلک ازدواج کرد.این زوج پرسروصدای هالیوودی، پس از حدود دو سال به نامزدی خود پایان دادند.
مدیر برنامه‌های لوپز این خبر را تایید کرده و اعلام داشته که این جدایی حاصل توافق طرفین بوده و درست سه روز پس از بازگشتن افلک از جشنواره ساندس روی داده است. گفته می‌شود عامل به‌هم خوردن نامزدی آنها، تمایل لوپز برای ازدواج و داشتن فرزند و نیز، گشت‌وگذارهای اخیر افلک و دوست صمیمی‌اش، مت دیمن، در برلین بوده که خبرش به گوش لوپز رسیده است.
داستان آشنایی بن افلک و جنیفر لوپز در ژوییه ۲۰۰۲، تنها دو ماه پس از جدایی لوپز از همسر دومش و در آستانه تولد ۳۳ سالگی او، تا مدت‌ها در نشریات عامه‌پسند هالیوودی روایت می‌شد. افلک با دست‌ودلبازی‌های فراوانش از خود نمونه‌ای از یک عاشق ایده‌آل هالیوودی ساخته بود. یکی از هدیه‌های او به جنیفر لوپز حلقه نامزدی گرانقیمتی با یک الماس شش قیراطی بود.

 فیلم شناسی وی به شرح زیر است:

 

 

( Jersey Girl (2004

 An Unfinished Life (2004)Gigli(2003

 

jennifer Lopez - Unauthorized(2003

 Jennifer Lopez: Let's Get Loud(2003

(Enough (2002

Maid In Manhattan(2002)Angel Eyes(2001

(The Wedding Planner(2001)The Cell(2000

Out of Sight (1998)Anaconda (1997

(Selena (1997)U-Turn (1997)

(Blood and Wine (1996)Jack (1996

(Money Train (1995  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد